روز جدایی...
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 778
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 26
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 43
:: بازدید ماه : 1095
:: بازدید سال : 6568
:: بازدید کلی : 609728
نویسنده : نیم دا
یک شنبه 24 بهمن 1389
 

حالا اسمت که میاد گریم می گیره

به راستي چقدرسخت است



 خندان نگه داشتن لب ها در زمان گريستن قلب ها



و تظاهر به خوشحالي در اوج غمگيني       



   و چه دشوار و طاقت فرساست گذراندن روزهايي تنهايي و بي ياوري



درحالي که تظاهر مي کني هيچ چيز برايت اهميت ندارد



 اما چه شيرين است درخاموشي وتنهايي به حال خود گريستن



 و باز هم نفرين به تو   اي سرنوشت.

           

 دلم تنگ است                 دلم اندازه حجم قفس تنگ است     سکوت از کوچه لبريز است



 

 صدايم خيس و باراني است                      نمي دانم چرا در قلب من پاييز طولاني است.......

چرا با اینکه می دونم خطا کرده

                    هنوز دل گرم امیدم که برگرده

مرا از یاد نبر    تنهایم مگذار

من شکوفه ای دارم که هنوز میوه نشده

و ارزویی که هنوز بر اورده نشده

خدا ما رو برای هم نمی ‏خواست


فقط می ‏خواست هم رو فهمیده باشیم


بدونیم نیمه ی ما ، مال ما نیست


فقط خواست نیمه ‏مون رو دیده باشیم


تموم لحظه‏ های این تب تلخ


خدا از حسرت ما با خبر بود


خودش ما رو برای هم نمی ‏خواست

دیدی دعامون بی ‏اثر بود
 
چه سخته مال هم باشیم و بی هم


می ‏بینم می ری و می ‏بینی میرم

وقتی هستی اما دوری از من


نه می شه زنده باشم ، نه بمیرم


نمی گم دلخور از تقدیرم اما


تو می دونی چقدر دلگیره این عشق


فقط چون دیر باید می ‏رسیدیم


داره رو دست ما می ‏میره این عشق


تموم لحظه‏ های این تب تلخ


خدا از حسرت ما با خبر بود


خودش ما رو برای هم نمی ‏خواست


خودت دیدی دعامون بی ‏اثر بود
 
خدا ما رو برای هم نمی ‏خواست


فقط می ‏خواست هم رو فهمیده باشیم

نیمه ی ما ، مال ما نیست


فقط خواست نیمه ‏مون رو دیده باشیم...

----------------------------------------------------------

به نام خدایی که غفور است و رحیم                               زندگی بی تو عذابی است وخیم

تقدیم به امید زندگانی ام، تقدیم به شکوه شب و شکوه مهتاب، تقدیم به اشکهای سوزان روی کوه گونه هایت ، تقدیم به خنده های دلنشینت و نگاه های پنهانت .

تقدیم به تو ای خیال من                                     ای آسمان قلبم و ای سرچشمه ی الهام من

                                        تقدیم به تو ای محبوب ترین قلبم.

تقدیم به تو که یادت از فکر من ، عشقت در قلب من ، و نگاهت همیشه در ذهن من ماندگار و عطر مهربانیت همیشه در وجودم جاریست .

میدانی که طاقت دوری از تو را ندارم ولی جدایی با تو را دوست دارم.

                                                       می دانی چرا؟

چون با اینکه جدایی از تو بسی برایم دشوار  است ولی در عین حال دلپذیر هم هست   ، زیرا به خاطر تو دلتنگی به سراغم می آید .

پس بدان که دل تنگی ها هم بخاطر تو دوست دارم و تو از حال من خبر نداری .

بنابراین:

              هر که می خواهد من و تو ما نشویم مرگش باد و خانه اش ویران.

ای عشق من ، ای عزیزترینم:

                چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوب شد که دنیای من  شدی .     

 پس:    

        برای من بمان و بدان که هیچ چیز با ارزشتر از عشق نیست و بزرگترین ویژگی عشق بخشایش است.

بنابراین:

           قلبم را که لبریز از عشق است به تو تقدیم می کنم و سوگند می خورم که تا ابد :

 

                                 عاشقانه دوستت بدارم .

 

love

 

 

 




:: بازدید از این مطلب : 7343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
سودا
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

سایتم چطوره (نمرش بین چنده؟؟؟)

پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای لینکینگ ما دو تا با هم ابتدا منو را با عنوان My love is 7Da و آدرس ni031.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت م قرار میگیرد. !مطمئن باش!